محور آموزش فاضلاب استان سمنان شهروندخبرنگار

محور: آموزش فاضلاب استان سمنان شهروندخبرنگار سمنان شهرستان دانمان مسکن مهر فاضلاب

گت بلاگز اخبار پزشکی چهار حرکت ورزشی که بانوان نباید انجام دهند

گاهی اوقات ورزشکاران با وجود این که حرکات ورزشی مخصوص قسمت‌های متفاوت بدن را انجام می‌دهند شاهد تاثیر مثبت نیستند و یا حتی متوجه تاثیرات تصویر می‌شوند. بانوان و

چهار حرکت ورزشی که بانوان نباید انجام دهند

چهار حرکت ورزشی که بانوان نباید انجام دهند

عبارات مهم : عضلات

گاهی اوقات ورزشکاران با وجود این که حرکات ورزشی مخصوص قسمت های متفاوت بدن را انجام می دهند شاهد تاثیر مثبت نیستند و یا حتی متوجه تاثیرات تصویر می شوند. بانوان ورزشکار باید دقت کنند که بعضی حرکات ورزشی نتیجه مطلوب در بر ندارد و باید در گزینش حرکات توجه مورد نیاز را انجام دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت MNT، چند حرکت ورزشی وجود دارد که تاثیر مطلوبی بر روی بدن بانوان ندارند و بهتر است که در گزینش آنها دقت شود. این حرکات عبارتند از:

چهار حرکت ورزشی که بانوان نباید انجام دهند

1. خم شدن از پهلو با وزنه

این حرکت جهت آب شدن پهلوها انجام می شود ولی در بدن بانوان معمولا این حرکت نتیجه ای تصویر دارد. بهتر است که به جای این حرکت بانوان حرکت پلانک از بغل را انجام دهند. حرکت پلانک از بغل بر روی عضلات اوج تنه و پهلوها کار می کند.

2. اسکات با وزنه

گاهی اوقات ورزشکاران با وجود این که حرکات ورزشی مخصوص قسمت‌های متفاوت بدن را انجام می‌دهند شاهد تاثیر مثبت نیستند و یا حتی متوجه تاثیرات تصویر می‌شوند. بانوان و

اسکات حرکتی مطلوب جهت همه عضلات بدن است ولی اگر بانوان به دنبال پرورش عضلات پای خود هستند بهتر است از این حرکت استفاده نکنند ، لیکن این حرکت به جای سوزاندن چربی ها پاها را درشت تر می کند. به جای این حرکت از حرکت لانژ استفاده کنید. حرکت لانژ را بدون وزنه انجام دهید. لانژ بر روی باسن و عضلات شکم نیز کار می کند. به هنگام انجام این حرکت مراقب سلامت زانوها باشید.

3. لت از عقب گردن

بهتر است نه مردان و نه زنان این حرکت را انجام ندهند. این حرکت فشار اضافی بر روی قسمت بالایی ستون فقرات وارد می کند که در نهایت منجر به گردن و کمردرد می شود. به جای این حرکت از دمبل استفاده کنید.

4. کیک بک

چهار حرکت ورزشی که بانوان نباید انجام دهند

این حرکت معمولا تاثیر زیادی بر روی عضلات باسن ندارد به جای این حرکت اسکات انجام دهید. با سه ست اسکات با 10 تکرار شروع کنید. در انجام حرکت اسکات مراقب باشید که به زانوها فشاری وارد نشود.

واژه های کلیدی: عضلات | استفاده | حرکات ورزشی | اخبار پزشکی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog